۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

زندگانی و نقشی خاکستری متمایل به سیاه در "فصل فراموشی فریبا"

زندگانی و نقشی خاکستری متمایل به سیاه در "فصل فراموشی فریبا"

امین زندگانی که این روزها برای بازی در فیلم "فصل فراموشی فریبا" آماده می‌شود، شخصیت ناصر را خاکستری متمایل به سیاه می‌داند.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که حضور در فیلم سینمایی "فصل فراموشی فریبا" به کارگردانی عباس رافعی تجربه‌ای جدید برای وی محسوب می‌شود، گفت: سال ها بود به دنبال همکاری با عباس رافعی در سینما بودم اما هیچگاه فرصت این کار برای من پیش نیامده بود ولی وقتی فیلمنامه "فصل فراموشی فریبا" به دستم رسید و آن را خواندم برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی کردم.

وی توضیح داد: من در این فیلم نقش ناصر همسر فریبا را بازی می‌کنم. هرچند در این فیلم حضور من تنها به سکانس‌های کوتاه محدود می‌شود اما نقشی متفاوت نسبت به دیگر نقش‌های خود در این فیلم بازی می‌کنم. البته نمی‌توانم بگویم که نقش من در این فیلم منفی است اما ناصر شخصیتی خاکستری متمایل به سیاه است.

زندگانی با اشاره به این مطلب که کارگردانان و تهیه‌کنندگان در ایران به دنبال آن نیستند که نقش های متفاوتی را به بازیگران بدهند، بیان کرد: معمولا نقش های مثبت به من پیشنهاد می‌شود، اما من تمام تلاش خود را می کنم تا حتی در این نقش ها نیز کمی متفاوت به نظر بیایم. البته نقش من در فیلم "اختاپوس" به کارگردانی سید جواد هاشمی نقشی متفاوت بوده و گامی جدید در بازیگری سینمای فانتزی بود.

وی در پایان درباره حضورش در فیلم "ملک سلیمان 2" نیز گفت: هنوز صحبتی برای حضورم در "ملک سلیمان 2" نشده است و فیلمنامه ای نیز برای بازی در این فیلم به دستم نرسیده است.

"فصل فراموشی فریبا" درباره یک زن آسیب‌دیده در تهران امروز است که دچار مشکلات معیشتی می‌شود.

کد خبر 2089578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha